Tidig morgon och bilgrejsimojs

Vaknade första gången kl 06.00 och var hur pigg som helst. Tänkte då kliva ur sängen, men ångrade mig mycket fort då jag insåg att det inte finns nått att göra så tidigt på morgonen. När klockan sen blev 08.00 vaknade jag för andra gången och gick då upp, ingen idé att ligga kvar om jag ska vakna med jämna mellanrum.

Varit till philipssons med mamma och fixat nått grejsimojs med draget på hennes bil jag har just nu. Det var jobbigt då vi glömde massa saker o fick åka till lokalen o fixa o dola.. men till slut blev det bra.

Nu väntar jag på Annicka, ska ut o gå o sola.. Solen skiner, men ändå är det lite-pytte-kyligt ute. Men sola det kan man gör ändå.. så är det bara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0