Dagen med stort D

Nu är äntligen den 14:e mars kommen. Efter ca 5 månaders längtan till värmen så är vi på G. Ska bli så skönt o komma i väg nu. Kollat vädret och ser ut att bli sol hela veckan, inte illa alls!

Vaknade 05.55 och var helt klar vaken, vilket kommer straffa sig i kväll. Det är så typiskt mig att vakna riktigt tidigt när jag ska göra nått kul, men hellre tidigt än sent. Har tills nu packat klart nästan allt, är väll små saker som jag måste kolla igenom bara. Hoppas i allafall jag packat det viktigaste, resten går ju faktids att köpa, inge emr emd det :)

Nu blir det frukost o massa annat dolande, har en hel del o göra innan vi åker.

Hej svejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0