Den lilla olyckan..

Olycka är helt fel ord kanske. Men vi hade det lite livat i köket i går när vi skulle laga mat. Det blev antagligen lite för varmt i ugnen så fettet från kycklingen tog sig ord i ton o började brinna. Lugnt som bara den ropar älsklingen till mig "Johanna, det brinner i ugnen" OH, shit tänkte jag o sprang ut. och det bokstavligen brann. Men älsklingen fixa de det ganska fort så inga skador skedde. men jag skrattade så jag grinade efteråt. Det gjorde nog även grannarna i huset mittemot som satt o käka middag o kolla på oss. Kul att det fick lite gratis lördags nöje :P

Förövrigt blev inte kycklingen god heller, den hann inte blir klar för jag va tvungen o åka till jobbet. Fin lördags middag! Det gör jag aldrig mer om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0