Efter tio med Malou von Sivers

I kväll ska johanna lägga sig i tid, eller mja.. direkt efter filmen i alla fall. Dels för att det blev så sent från jobbet i natt, och dels för att jag vill hinna upp o njuta av kanon vädret som kommer i morgon också :)

I morogn börjar äntligen Efter tio igen med Malou von Sivers. Var en tid i höstas då jag var inne i det och såg det varje dag. Iofs. inget följes program så, men det är riktigt bra. Hon tar upp vettiga och intressanta ämnen. I morogn kommer syskonen Linda och Filip Hammar. Ska bli intressant att se.

Så missa inte Efter tio, i morgon kl 10.00 på tv4!


Kommentarer
Postat av: Freppe

Nej men det var ju en misslyckad kampanj ingen tänker på salta pinnar :) haha

Vilken dum tid, kl 10 är man ju vanligtvis inte hemma, men du kanske är så hygglo att du bandar det? :P

2007-03-12 @ 08:06:20
URL: http://pippy.blogg.se
Postat av: Johanna

Freppe: ja verkligen, känns som ICA i ett nötskal.

Nej för mig som oftast är ledig på dagarna den tiden, så är det perfekt. Så jag har nått att kika på till frukost :) Men det värsta är att jag själv missade det i morse :P

2007-03-12 @ 11:44:27
URL: http://johannadali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0