En bra dag..

Det känns som att det är en bra dga idag. Jag vaknade och gick upp när min klocka ringde. Hur duktigt är inte det? :) + att solen skymtar fram så här på morgonen. underbart! 

 Sitter här o kollar igenom lite saker och ska strax bege mig i väg o sola en sista gång nu. Känns skönt att inte vara blekast på Playan på tors :P

Sen blir det hem o packa dola så jag blir klar med det, det är ett måste idag. Går inte skjuta upp längre. Jag som alltid packar 1 vecka innan annars.

Sen måste jag runt till lite folk o lämna/hämta grejer som akn vara bra att ha med.

Blir ev en promenad med Annicka i eftermiddag/kväll. Vill ju se om hon är brun o höra om resan. Sen måste jag låna en ny bok så jag kan roa mig på stranden, blir ganska lätt rastlös annars.

Nej men det känns som en bra dag idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0