Fredag

Åh, i natt har jag sovit skönt. Ända tills kl var 04.48, från då tills klockan 07.00 skulle rocco promt bråka med oss. Välte allt från blommor, slängde ned mina smycket på golvet, käkar på en blomma, går på våra ansikten osv. Var måttligt glad då, men vad gör man inte? :)

Dreas tröttnade vid 07.00 när det endast var 30 min kvar tills han skulle upp, och stängde ut honom från sovrummet. Direkt dreas åkte var det dags för johanna o inte ha nån mer sovmorgon. Han är allt bra slug den där katten, men jäkligt go också ;)

Fick sms av Annicka förrut, "jaha, då ligger man vid poolen ytterligare en strålande dag. Hur har ni det där hemma?" Nej inte alls avis, här hemma smälter ju snön så sakterligen o våren är på ingång. Nej ska vara ärlig, är riktigt jäkla avis, men heey.. jag ligger ju själv vid poolen eller på Playan om 2 veckor :D

Funderar på om jag ska orka göra mig i ordning lite o följa med mamma o de o käka, eller som jag ska strunta i det. Börjar ju jobba 16.00 i em. Får se senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0