Fredag

Ligger nästan alltid en dag efter med bloggandet har jag kommit på, men har aldrig tid längre. Massa annat för mig jämt.

I går var det i allafall fredag. Var till Annicka och fick frukost :P sen tog vi en promenad. Åkte ut till bergvik en sväng o så. Sen åkte jag hem o gjorde mgi i ordning. Annicka kom o hämta mig o skjutsa mig till stan där jag äntligen skulle få träffa Malin!

Mötte Malin, Amelia o magnus i stan, va bara där en kortis. Sen dorg jag o malin hem till henne, för att sen bege oss av tillbaka in till stan och möta de andra. Närmare bestämt Nöjes o käka o kolla hockeyn. Blev även en bowling eftersom hockeyn sög så. Självklart vann jag :D haha

Jag som skulle ta det lugnt i går, knapast. Slutade med att vi gick vidare. Var riktigt trevligt i går, längesen vi gjorde nått sånt alla tjejer typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0