Hem ljuva hem.. och arghet!

Åh, nu sitter jag här o är arg! För det första mycket arg på Amiras iPod jag skulle fixa åt henne tills i morgon. Det funkar inte alls som ajg vill på min dator. men det är väll som vanligt. Får be Andreas kolla på det i morgon. Har ju faktids lovat henne att lägga in en massa musik. :)

För det andra är jag arg över tat jag fortfarande är vaken! Men kom ju hem till oss för typ 1,5h sen o är inge trött. Men får nog ta tag i min trötthet ändå o tvinga mig i säng.
Ska ju upp i tid i morgon, ska i väg o sola m. mamma. Sen ska hon bjuda mig på frukost sne ska vi ned til stan igen. måste försöka hitta lite linnen att ha med till GC, ev. ett par skor också. Me rom det i morgon..

Förövrigt saknar ajg kissen redan ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0