intervju

Idag bestämde jag mig för att söka det där jobbet jag kollat på i Norge. Jag gjorde det vid 12.30 tiden. Skickade in ansökan och var nöjd och belåten. 1h innan ringde min chef från mitt ena jobb och gav mig tider och kollade så det passade i sommar. Så nu är jag säkrad sommar jobb, även om jag inte skulle få detta i norge.

När klockan är runt 13.30 tiden ringer det från Norge till min mobil, jag trodde ju självklart det var Malin eller Emma eller nån, men ikke. Det var från manpower redan då. Alltså bara 1h efter att jag skickat in min ansökan ringer de upp mig och vill ha kompleterande uppgifter. Frågar lite om vad jag gjort och vill göra osv. Sen avslutar hon samtalet med att säga att jag är välkomen på intervju hos dem.

Snacka om att ajg fick en chock. Alltså 1h efter jag skickat in min ansökan ringer de o frågar om jag vill komma på intervju. Så om 1,5 vecka ska jag alltså till Norge på intervju. Jag är redan nervös, men hoppas innerligt att det går bra och att jag får jobb.
Så nu ska jag bara övertala Andreas att söka samma jobb, vilket inte lär bli så svårt. Det vore underbart om vi skulle lyckas få jobb där båda två och kan vara tillsammans.

Jag är så glaaaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0