Mött våren i Paris..

Ja, i går landande vi på svensk mark igen vid 23.30 tiden, efter 5 dagar i Paris. Det har varit 5 helt underbara dagar. Haft turen o möta våren i Paris vilket är något av det bästa jag gjort. Vi har verkligen haft kanon väder, strålande sol och 10 - 15 grader varje dag. Gått Paris runt har vi gjort ungefär massvis med gånger. Bodde jätte centralt.  Sett massor, då Eiffeltornet var min favvo. Vilken upplevelse, något jag längtar efter att få göra om igen, fast då med min älskling.

Shopping var det som upptog den mesta tiden när vi tyckte vi hade gjort och sett det vi ville. Blev en hel del kläder, en väska och slutligen 6 par skor. Paris var verkligen en riktig shopping stad. Detta resulterade i att jag och brorsan bestämt oss för att förhoppningsvis, om tid finns,kunna åka dit 1 gång om året, mest för shoppingens skull ;)

Vi var extremt nöjda och belåtna alla 4 i går när vi kom hem. Lättade över att vi inte åkte till London som först var tänkt.

Så nu har jag numera fått en ny storstad att förälska mig i, Paris! Rekomenderar verkligen alla som inte varit där, men av en eller annan anledning funderar på att åka, ÅK! Man blir absolut inte besviken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0