Promenad i vårsolen

Idag var jag med sara till Bervik en snabbis. Pantade bort alla brukar och skit vi hade här hemma, sen strosa vi runt lite där. Ville dock inte kika något överdrivet eftersom ajg vill ha pengarna trill shopping i Paris.

Åkte sne hem o bytte om, dags för en riktigt skön promenad i solen med Annicka. Var hur gött som helst. Skönt att inte frysa. Hoppas verkligen detta vädret håller i sig! Sen lagade hon mat till oss, och åh som jag har lngtat efter riktigt potatismos på Gran Canaria. Riktigt gott. Sen bara glott på tv o lite så.

Lånade en ny bok av hennes, tredje och sista massaj boken, hoppas den är bra nu, dock sa Annicka att den bara var ok, men jag hoppas. Lånade även den där super snygga väskan jag sett i hennes garderob, fick den av henne egentligen, men det vill jag inte. Men tack tack. Älskar riktigt gamla sletna väskor som ändå är rå snygga. Gammalmormors är också hur snygg som helst!

Aja ska kila o se på Wallander med äslklingen nu, sne blir det kvällen.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0