Promenix o Pancakes!

Var ut o gick i vår solen med Annicka på eftermiddagen idag. Det var verkligen skönt. Fick se attt hon var riktigt brun, vilket gjorde att jag längtade ännu mer tills i morgon! :P
Senare på kvälla nu kom älsklingen bort o ville ha mat, så vi fick Pancakes. oh yes, mycket gott. Jag som aldrig varit överförtjust i varken våfflor ellr pannkakor förrut tycker helt plötsligt om det. Kollade på DH och självklart sporten, mäkta intressant. Eller inte! :P Mindre sport intresserad människa får man leta efter, eller jo jag känner en till.. Annicka :P

Lånade förövrigt en ny bok, Magalena Graafs bok - Det ska bli ett sant nöje att döda dig.
Annicka sa att den ska vara riktigt bra så jag hoppas verkligen det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0