Söndags mys

Varje söndag tycker jag rubriken är Söndags mys, eller något i dne stilen. men söndagar är numera inte tråkiga utan rätt mysiga.

Var till mamma på dagen och umgicks med dem. Meriem o hennes barn va där, så goa. Så johanna lekte va sig lite. hihi! Vi åkte o hämta mormor sen o ut till bergvik så jag fick köpa min resväska. Sen åkte vi äntligen till mormor o käkade upp budapestlängden!

Resten av kvällen var jag och älsklingen bara här o slappa o kolla på Wallander, med Rolf Lassgård. Eller del 1 av 4. De filmerna blir bättre o bättre faktids ju mer man ser dem.

Sen var det ju Sprängaren, riktigt bra film. Och Helena Bergström är en riktigt bra skådespelerska.

Nu kom rocco o la sig i knät, vilket innebär att det är sovdags.

Natti, Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0