1 maj seg

Ja, det är egenltigen sant. 1 maj varje år är jag alltid lika seg i kroppen..

Vaknade självklart av telefonen, vad annars? får jag någonsin sova tills jag vaknar självmant? Tog mig i alla fall ur sängen o in i duschen, sen var det bara att ta nya tag :) Pigg o alert åkte jag med Annicka till världs metropolen Kil. Sen hem till dem o få frukost, som förövrigt idag satt jäkla bra.. Men efter att fåt i oss det när klockan var 13.30 var det dags för lite vila, som i vanlig ordning slutade med att vi sov i varsin soffa nån timme. Otroligt skönt. Men vi som skulle vara duktiga o gå ut o gå, det fick vänta ytterligare några timmar så vi hann äta mat, o den blev kortare än vanligt :P Resterande av kvällen har nu tillbringats i soffan..

Så rogivande har denna dagen varit, och blir nog inte så jäkla mycket mer spännande heller skulle jag tro. Ska gå ned o se på fotbollen.. som sagt. "Hellre ser jag på tråkig fotboll, än jag går o lägger mig kl 21.00"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0