Älsklingen överraskar..

Satt nere på stan i dag och skulle precis käka med Lovisa och Malin när min telefon ringde.. Det var äntligen älsklingen som ringde, tack och lov tänkte jag. Vi pratar lite om allt och inget tills jag kommer på den smarta frågan "Vart är ni nu då?" Kändes som att efter att inte ha höt nått ffrån honom sen i onsdag var det dags att höra hur långt de kommit. Det bästa är när han säger "Jag är hemma hos oss.."
Oj, herregid, jag kunde knappt äta för jag blev så lycklig. Han som skulle åka direkt till oslo från Milano och inte komma hem nånting emellan eftersom allt blev som det blev. Så är han helt plötsligt hemma..

När vi hade käkat klart var det bara att cykla i väg till sommarro där älsklingen befann sig för att kolla på fotbollen. Har väll inte cyklat så fort nångång tidigare som ajg gjorde då.. Slänge mig runt honom o bara myste o pussa på honom hur länge som helst. Det pirrar i magen bara jag tänker på att han verkligen är hemma hos mig.

Söt som han är har han köpt med en Parfym till mig, för att jag har varit så duktig o klarat mig själv här hemma utan honom. Haha, okej inte helt sant, knappt varit hemma alls, men ändå :P Parfymen lyckar i allafall as gott, tack i massor älskling :D

Tråkigt nog ska jag i väg o jobba i kväll.. Börjar om inte ens 1h, men kanske är bra också då älsklingen måste sova efter att ha varit vaken nästan 48h..
Ytterligare tråkigt är det absolut då han åker till Oslo i morgon för att jobba ytterligare veckor.. Hoppas han kan komma hem till helgen igen, sne får vi ju se om ajg åker på visningen på tisdag också.

Men iallafall så är det en riktigt himlans bra dag idag, ingenting kan göra mig på dåligt humör nu.. Kommer bara vilja att kvällen på jobbet tar slut så jag får åka hem, fast ändå inte då detta är mitt äst sista pass på "riktigt".

Nu ska jag kila o pussa en massa på Dreas igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0