Älsklingens födelsedag..

Ja i går var dte ju min älskades födelsedag. Det är något speciellt med hans födelsedag även för mig, kan inte komma på vad, men blir så glad :)

Bakade ju tårta och hade mig här hemma. Sen ringde Annicka o det var dags för att åka ut o fixa med hans födelsedags present från henne och hans mormor. Vilket i år blev kläder då han inte önskat sig något och kläder alltid är bra presenter när man får välja själv.

Åkte hem och städade och fixa till det sista. Sen kom hans släkt och det åts tårta i massvis. Historier om hur han var som liten min elaking fick jag höra. Så mysigt och trevligt.

Vilade en stund och åkte sen ned till Stan ioch självfallet till våran "egen" restaurang och käkade mat och myste. Så skönt att bara vara vi två och rå om varandra. Nått vi verkligen behövde och längtat efter båda två.

Mätta och belåtna åkte vi hem och kollade på fotbollen, dagen till ära offrade jag mig faktids. Men blev snabbt rastlös och vi tog i stället en promenad, och disskuterade och tog en väldigt stort beslut.
Mer livad än så blev inte hans 27-års dag.. han börjar ju trots allt bli äldre. hihi ;) Avslutade med mys i soffan och Förortsungar, som var rätt så bra.

Han var iallafall nöjd med dagen vilket var det viktigaste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0