Då var det som vanligt igen då..

Jobbet i går kväll gick bra, trots att jag bara ville hem. Dåligt med folk o lagomt mycket att göra.
När jag kom hem satte vi oss och kollade lite på lägenheterna jag sett. Och beslutade oss för att vi gillar den ena båda två me rän den andra. :) Ska ringa till han som har den och kolla lite med han. Hoppas verkligen den finns kvar och att vi kan få den, vore perfekt..

Men annars blir de som förut idag. Älklingen beger sig till Oslo för att jobba, men gladeligen nog kommer ham hem igen på onsdag :) 17:e maj på tors ju o klämdag på fredag, vilket innebär ledighet för hans del :D Får se om jag ev åker dit över dagen på onsdag för att fixa det jag måste hinna med innan jag kan börja jobba, skönt o ha det ur världen sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0