Det stora beslutet

Igår kväll och idag har vi tänkt, disskuterat, räknat och haft oss fram och tillbaka hur mycket som helst både jag och älsklingen. Vi har förmodligen kommit fram till det för tillfället viktigste beslutet just nu. Vi är båda två helt överrens och känner att det är det här vi vill just nu. Det är jag mest glad över, jag har vetat väldigt länge, men älsklingen har inte varit inne på samma banor som mig. Men nu kom beslutet.
Allt blir inte alltid som man tänkt sig, så är det bara.. Huvudsaken är att vi gör det som känns bäst och som passar oss mest just nu.

Tack älskling för att du förstår och är den mest underbara människan jag känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0