Fick jobbet.. flyttar till Norge

I torsdag när jag var på stan med Sandra o Linn ringde det från Norge i min mobil. Glad i hågen blev jag självklart när det är från Manpower Norge och de frågar om jag fortfarande är intresserad utav jobb hos dem.
1 Juni ska jag till Manpower och den 4 juni börjar jag på upplärning i Taxfreen på Gardemoen. Ska bli kul. Hade nästan gett upp hoppet om att få jobbet, men man ska aldrig säga aldrig. Så gött att både jag och älsklingen fått jobb nu, och Dreas får börja bara han jobbat klart på IKEA tjosan..

Detta i sin tur innebär att det numer är lägenhets letande i Jessheim som pågår. Jag har hittat 2 st som ajg är intresserad av, måste bara kolla vad älsklingen tycker o tänker. Måste ju få en lägenhet tills 1 Juni i allafall. :) Så vi tackar o bockar för en stund o lämnar Karlstad på obestämd tid. Lite mixade känslor, ska lbi riktigt kul med nått nytt samtidigt som det känns lite sorgset. Men åandra sidan, Karlstad finns ju kvar! Mycket enklare nu när vi båda fått jobb o kan flytta tillsammans...

Ska ringa på lägenheterna på måndag, den ena är det visning på redan nu på tisdag, skulle vara skönt att åka o titta så jag kan fixa alla mina papper o sånt i norge samtidigt.

Blev så glad när de ringde så jag stod mitt i stan o hoppa o sprätte. Ringde runt hela släkten o vänner för o tala om de goooda newsen ;)

Nu återstår bara att ringa KF o tala om att ajg ej kommer tillbaka dit nått mer.. känns riktigt skönt faktids. Slippa lära sig allt det nya osv!

Däremot ledsamt att lämna Nöjesfabriken, alla mina stört sköna kollegor. Verkligen storm trivs på det jobbet.. Kanske inte så konstigt iofs. Min chef talade om för mig i går att han kommer sakna mig, vilket jag tar väldigt possitivt :) Men som sagt, när jag är ledig i sommar kommer jag förmodligen åka hem hit o jobba hos dem, känns mer eller mindre som ett måste, kommer sakna dem för mycket annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0