Fredag - Partytime & vuxenpoäng till mig..

Ja, lång promenad på fredag förmiddag. Gjorde oss i ordning sen ut till Bergvik en sväng. Bolaget och leta kolla efter nått nytt till Annicka, men ingen av oss hade ork då det var för möe fölk.

Åkte hem till mormor o käka o Lyssna på kusin på Radion. W.I.G. Så duktig var hon, men inte så svårt att prata kankse? ;) men annars evt hon min åsikt, kul tycker vi.

Kvällen var det partytime. Men trött och sliten, gamal som jag är på G att bli så blev det enbart 3 cider och ingen utgång för min del. Klockan 23.30 när alla åkt somnade jag i saras soffa och en stund senare ringde jag mamma så jag fick skjuts hem. Det är vuxenpoäng till mig för det tycker jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0