Fredags kvällen

Efter jag löst allt med tvätmaskinen och vattnet i kväll så kände jag mig rätt duktig faktids. Behövde inte ens ringa mamma o be om hjälp. Gör stora framsteg!

Drog på mig mysbrällsen o cykla in till stan o mötte Therese, köpte caaandy o Coke, sne hem till Engan. Bara varit där o slöat o tölat. Linn kom självfallet också dit. Fått mig en hel del goa skratt i kväll. Lyckades konstatera att ingen av oss 4 var smarta nog att ens förstå oss på en jäkla dum pump, eller jo förlåt Therese, men Engan förstörde den lika fort :P Linn har berättat massa mer om sin vistelse i USA, vilket är lika rogivande för varje gång :D

Vid 01.00 var det dags att bege sig hemåt i kyla o motvind. Men det gick det också. Haha, precis när jag kommer utanför min gård cyklar dte en Herre framför mig (min egen granne upptäcker jag senare!) Han vinglar bokstavligen fram på cykeln, och när jag är 5m ifrån välter han åt sidan. Skratta så jag trodde jag skulle ramla av min egen cykel.. haha! Han verka ha haft en trevlig fredags kväll i alla fall :P

Nej nu ska jag sova, är uppe på övertid, inte alls bra :P Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0