Gårdags kvällen..

I går var det valborg och jag skulle ta det lugnt i och med att jag var så trött. Men det fick jag för det. Började med att jag åkte med pappa till mormor o käka pizza innan han skulle åka hemåt :/ tråkigt nog! Men det var gott o mys. Tog 2 cider där innan jag var tvungen hem o göra mig i ordning, vilket gjorde mig slöare ändå..  Sen i väg till partyt, de satt ute o grilla o hade sig när jag anlände. Men inte mycket senare gick vi in, då kylan anföll oss. Var en riktigt lyckad kväll med massa sköna människor o fest. Kvällen blev mer livad och igång hållande än jag hade beräknat! Är väldigt glad att det inte blev nån utgång utan bara var kvar hos David o Mirja.
Tack o lov var sängen var otroligt nog lika skön som vanligt när jag kom hem i natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0