Glada nyheter..

Ja fan, jag fick glada nyheter i onsdags..
Eftersom jag nu fått jobbet i Norge betyder det att ajg bestämde mig för att inte följa med Mamma och brorsan till Marocko. Tråkigt, men sant. Känner att det är viktigare att jobba + att jag vil ju vara ledig när jag fyller år. Sen måste jag ta ledigt i höst när vi ska åka till Spanien med Pappa om det nu hinns med i år, vilket jag hoppas.

Aja i vilket fall som helst fick ajg mail i onsdags att de hade för flyttat min resa till den 25:e juli i tället för den 24:e. Jag som trodde jag förlorat de pengarna jag betalat då ajg inte tog nått avsbeställningsskydd. Hur som helst så ringde brorsan dit och jag får tillbaka pengarna eftersom det är de som bokat om resan. :D

Hur gött är inte det då? Jag blev iallafall överlycklig att inte behöva betala in pengar på en resa som jag ändå inte skall åka på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0