Grattis Älskling!

Idag fyller älsklingen år :) Grattis Grattis min gosegris!

Har varit uppe sne kl 08.00, vilken ovanlighet? Städar o dolar. Nyss bakat klart tårtan. Och jordgubbstårta it is! Ordagrant också, men eftersom jag gjort den så är det självklart riven choklad på ;) mums..

Solen strålar ute och har gjort sen i morse, älsklingen är hemma och jag är glad o bakfull. Kan det bli bättre? ;D Idag är en riktigt bra dag det känner jag på mig..

Ska kila till Bageriet nu o sen fixa frukost till Älsklingen på sängen, som vanligt.. Sen blir det till att städa klar innan gästerna kommer o så.. Kvällen ska vi tillbringa med att gå ut o äta o ha det mys bara vi två för en gångs skull. men lugnt blir det då kusinens konfirmation står på schemat i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0