Härliga söndag & shopping

Solen lyser och har gjort det hela dagen. Trots att det blåser ute är det varmt och skönt. Det gillas verkligen så här på en söndag som förövrigt är veckans tråkigaste men skönaste dag.

Skjutsade Annicka till jobbet på förmiddagen, och efter det blev det soffan m Talang 2007. Tycker de blir sämre och sämre faktids. Inte alls som när man såg dem första gången, men det är min åsikt. Så är det säkerligen inte. Mig kvittar det vem som vinner, tycker ingen av dem är värda 1 miljon kronor faktids om jag ska vara ärlig. Ge den till bättre behövande.. typ mig !? ;) hihi, nej men skänk den till välgörenhet eller så.

Var ut till Bergvik m mamma och "la Familia". Snäll som mamma är så blev det självklart lite shopping. Skulle bara ha vita behåar, men det fanns inte alls nånting jag tänkt mig.. men blidde i alla fall 2st. Passade på att fylla upp med annat skoj. Typ massa söta troser. Sen var vi in på H&M, där det fick bli ett par sköna pösiga "prassel-byxer" och två linnen. Ett kornblått och ett gult, passande nu när jag ska till norge.. haha. Tack snälla mammi!
Skönt att fylla på garderoben lite nu innan vi flyttar då det inte ska bli nån shopping när vi väl kommit igång o börjar jobba. Ska jag spara så ska jag! Men vet ju hur jag fungerar ;P

Nu ska jag försöka få med sara på en skön promenad, ingen ork att vara inne när det är så skönt ute.. hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0