Jag blir så glad!

Ja, hur glad blir man inte när man vaknar upp vid klockan 08.00 och det redan är 14 grader varmt ute o strålande sol ;D Är även glad att jag åter har börjat vakna tidigt utav mig själv och inte va nån klocka. Vilket innebär att jag är utsövd. Tack också för att ajg slipper bli väckt av telefonen!

Känner att idga är en riktigt bra och härlig dag. Kan mycket bero på solen och absolut att jag är ledig hela helgen. Första helgen på lääänge.. Typiskt nog att älsklingen inte är hemma :/

Nu blir det snart i väg o få frukost o lång promenad. Senare blir det i väg o möta Therese osv. i stan för att slappa lite vid Teatern. Åh, då är det verkligen vårkänslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0