Last night at work yesterday..

Tog tag i dagen i går genom att säga till min kusin att vi skulle till mormor o käka mat. Mumsigt! Fick även nybakad äppelkaka, vilket inte satt fel alls.

Gick sen till sara för att hämta bile, vilket visade sig vara ett misstag då det blåste samtidigt som det var väldans varmt. Mormor erbjöd mig skjuts men vad gör jag? jag väljer att gå :P haha, nej det var rätt gött...

Sen var det bara att bege sig av till jobbet för att för sista gången jobba ett "riktigt" pass. Kändes lite vemodigt att åka hem i natt, men ändå skönt. var en riktigt hektisk kväll och folk var mer eller mindre galna. Kom mycket me rän vi beräknat, men ändå, det var kaos ett tag. Men det är väll så det ska vara när det var mitt sista pass antar jag :)
Vi vra alla i allafall riktigt nöjda och belåtna när kvällen var slut och fick massa beröm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0