Lata dagar

Kommer sakna dessa sköna lata dagar jag har nu för tiden. Alltså kommer sakna dem när jag tvingas bli vuxen på riktigt o jobba mer än jag gör nu :P haha. Så gött o bara kunna ta dagen som den kommer o lalla runt lite här o var. Varför måste man bli stor för?

Aja, lång promenad o frukost med Annicka i morse, skönt som bara den. Kände mig lite extra vårig i dga så shortsen åkte faktids fram, vilket visade sig var ett riktigt smart val :) Blev lite solande i deras trädgård också.

Åkte hem o duscha för att sen möta upp Therese o Linn vid teatern o soal ännu mer. Dock ville solen bara visa sig i bland o ibland inte, men det var skönt ändå. Linn det är härligt att ha dig på hemma plan igen, även om du inte själv är införstådd med att du entrat svensk mark. Haha, lite engelska slängs det in här o var ;)  (självklart dig med terran) :D

Nu har jag slutat lata mig och tagit tag i mer städning. Tycker aldrig att ajg blir klar eftersom jag hittar mer o mer att städa för varje dag. Känns som att jag leter städning. Mycket vuxet tycker jag :P
Nej men blir lätt att jag städar mycket när älsklingen inte är hemma. Då går tiden lite i alla fall..

I kväll blir dte lugnt så jag orkar med morgon dagen.. Ska väll antagligen umgås ytterligare med Therese o Linn. Men får se vad vi hittar på för busigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0