Livet leker ..

Just nu känns det verkligen som att livet leker med mig. Fått jobbet i Norge, och flyttar dit om 3 veckor typ. I går ringde de från ett annat ställe jag sökt jobb på och frågade om jag fortfarande var intresserad. Varför blir det alltid då? Endra har man inget jobb eller så blir man erbjuden flera? Haha, ja det är väll så det ska vara antagligen..

Dock leker det inte lika mycket med lägenheten.. Han vill fortfarande inte svara, vilket är mäkta irriterande. Men hur som helst så ska dte inte vara några problem att få en lägenhet, men det är just denna vi båda vill ha.

Älsklingen kommer inte hem förens nästa fredag heller, vilket innebär ännu mera telefonsamtal idag för min del. Måste ringa o säga upp en del saker och ha mig.

Ringde min chef på KF i måndags, det var inga possitiva miner därifrån. Men vad gör det mig? Måste bara dit med nyckeln  o kortet nu i veckan så är deet stadiet i livet passerat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0