Lördagens partaj..

Gårdagens partaj m firande av Linn o Therese var mer än lyckat. Hade en super rolig kväll och hoppas verkligen på en ny snart :) Lika kul hos Zandra som inne på Nöjes. Mina egna upptåg o äventyr var ganska trevliga de också :P Upptäckte också ytterligare att min lilla kropp inte tål mixen av Sprit och Cider. När ska jag lära mig? Men det kvittar ju, inte lika farligt som förr då ajg knappt kunde stå upp. Det var smarrigt i går i alla fall och ajg fick sota för det när jag kom hem. Får skylla det på Malin eftersom vi prompt skulle fyllekäka också. Men efter en stund med "Ullrick" och ett oroväckande samtal till älsklingen så var jag fitt for fight för sängen. Stackars älsklingen trodde det hänt nåt när jag ringer 04.00 på en lördag natt och stor tjuter. Men det får du ta när du inte är hemma o tar hand om mig.. ;) Saknar ju dig sååå jäkla mycket! Fylleångest är allt rätt bra på nått sätt. Känner mig mycket bättre till mods idag!

 Jag & Fisan, yesterday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0