Pluttinuttigt Mail

Har nyss fått ett mysigt pluttinuttigt mail av Älsklingen. Tänkt jag skulle svara på det nu och sen sova.

Har funderat lite på hur mycket man kan sakna en människa? Jag har kommit på att jag saknar Andreas mer än jag trodde jag skulle göra. Det är bara tomt och tråkigt nr inte du är hemma älskling. Känner mgi liksom inte hel när vi inte är tillsammans. Låter helt beroende, vilket inte är sant. eller jo beroende på ett sätt är jag ju, men inte så där som man tänker på beroende! Saknar dig bara så otroligt mkt, och vill ha dig hemma då min motivation är mycket högre när vi är tillsammans eller bara när du befinner dig hemma hos mig..



Saaaaknar dig Älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0