Sköna Torsdag

Vaknar helt utvilad idag då jag somnade redan 22.15 i går kväll typ. Inte fel alls. Men i vanlig ordning har jag varit halv vaken sen 05.30 typ. Men känner mig mer utvilad idag än andra dagar.

Har hunnit med en lång promenad med Sara, dusch o Frukost. Det går framåt iallafall..
Nu ska jag göra mig i ordning lite för att sen bege mig av ned till stan o möta Malin, Therese o Zandra som kom hem från Norge i går.. Ska äntligen inviga uteserveringen, inte haft tid med det förens nu.
Blir väll att planera lördagen lite ockås då vi ska fira Therese som fyller 20 år på söndag :)

Ikväll är det jobb.. inte ett dugg sugen på att jobba nu när solen strålar så. Men man ska inte klaga, eftersom man är nöjd runt den 25:e varje månad. 

Förövrigt skulle älsklingen skaffa sig ett Italienskt mobilnr idag så jag kan ringa han dit i stället. Vilket innebär att jag måste skaffa sånt där kort idag på stan.

Nu ska jag kila.. ha en skön torsdag!

                                                                                               44359-110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0