Strålande sol

Ute strålar solen och jag har redan hunnit med att göra en del. Vaknade vid 08.00 i morse då jag legat o varit halv vaken sen 05.30. Så tänkte att det var lika bra att kliva upp då. Gick ned o glodde på teve en stund, sen tog vi tag i dagen o gick den vanliga lång promenaden. Varmt som bara den men skönt..
Duschen var inte helt fel när vi kom in, speciellt inte eftersom annicka gjorde frukost under tiden :)

Åkte sne i väg o städa förrådet med mamma mormor o moster. Nu hittar man tom där inne, jäkligt bra :P Blev äntligen av med mina däck som jag inte orkat tagit tag i innan. Plus filmerna som bara stått här hemma o samlat damm.

Idag ska jag njuta rejält av solen på balkongen med en bok, känns inte så lockande att göra mycket annat, inte just nu i allafall.

Nu ska jag ringa älsklingen snart, saknar dig honing! Hoppas du har tillgång till internet snart o akn läsa mitt über söta mail ;) hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0