Stressig dag

ja bara en massa stress hela dagen idag, fick väll typ 20 min lugnhet förrut men mer var det inte.

Började dagen med att leta lägenheter, ringde på en del och älsklingen ville inte prata med mig mer idag kändes det som :P Ringde honom ett x antal gånger. Dets om är det jobbiga med att han inte är hemma när det är så mycket som ska fixas. Hursomhaver är han iallafall och tittar på en lägenhet nu. Hoppas vi får den så det r ur världen sen..

Sen meddelande han mig att Manpower vill att alla deras nya ska komma dit på onsdag på dagen. Bra att de ens skickar ut mail om det. Blir så trött på dem och har inte ens börjat jobba.. hur ska detta sluta? :P

Slängde mig i allafall iväg bort till Annicka då det var uppehåll i det tråkiga regnet, tog en promenad. Duscha o gjorde mig lite halv färdig. Skjutsa iväg henne och vänninor till festligare ställen..
Sen tänkte jag vara smart o inhandla allt tills i morgon då jag är illa tvingad att baka en tårta eftersom älsklingen fyller år cih jordgubbs tårta är beställd från alla olika håll. Men i allafall åkte till Ica, men insåg snabbt att där fanns inga jordgubbar så tog allt annat. Sne åkte ajg till Maxi, wow, helt fel! Hur mkt jäkla folk som helst. Fick parkera typ en halv mil bort för att sen gå till Maxi för att få jordgubbar.. stackars mig! Men det är älsklingen absolut värd ;D

Nu ska jag fortsätta stressa.. blogga lite till innan,. Men sen är det dags att ta tag i städningen då älsklingen ska på fotboll i kväll och jag själv ska på P-fest. Känner att ajg inte kommer ha så mycket ork till annat än tårtbakning i morgon innan hans släktingar kommer..

Dagen sammanfattas alltså.. Stress,stress,stress


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0