Telefonsamtal

Solning i morse med ida, riktigt gött. Dock inge kul att gå ut i ösregnet, men det glömde man snabbt bort..

Har försökt få tag i han som har lägenheten i Norge vi är intresserade av. Dock inte det lättaste då han mobil är avstängd. Jag vill verkligen ha denna lägenheten!! Men inte så mycket mer att göra än att fortsätta ringa som en tok.

Ska även idag ringa till min chef på KF. Måste kanske meddela att jag inte kan ta de veckorna jag fått sommarjobb utan att jag helt enkelt ska sluta. Måste dit med nyckeln och kortet under veckan också så det är ur världen sen :D

Annars idag blir det mest fixa av en massa telefonsamtal. Känner att jag har en hel del ställen att ringa till både för min och älsklingens räkning..

Nu väntar jag på Sara så vi kan gå ut o ta en promenad och töla lite.. Så länge får jag väll försöka få tag i lite viktiga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0