Våfflor & dåliga filmer..

I går var det Tisdag om ni missade det. Lång promenad på förmiddagen, blåsigt med riktigt gött.
Var till Minnie m Annicka o käka riktigt goda frasiga våfflor. Mumsigt som bara den..

Åkte till kusin vitamin som jobbade och hyrde 2 filmer, som var dåliga båda två.. men med lite godis gick de allt att se. Eller i alla fall 1,5 :P  Som vanligt när jag ser på film orkar jag aldrig se en hel, så missade slutet av den filmen vi såg "helt". Men den slutade tydligen dåligt ändå så det kvittade.

Det var den rogivande sköna tisdagen i stort..
Herregud vad jag njuter av att bara vara ledig och ha det gott nu sista veckorna här hemma.. det är jag verkligen mer än värd!

image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0