Vatten överallt

Ja i mitt badrum kunde det lätt ha blivit vatten överallt ganska nyligen. Tänkte vara duktig o skruva bort locket under handfatet för att rensa lite. Det är ju trots allt mitt äckel hår som ligger där. UHÄÄ! Men stackars älsklingen får alltid göra det annars, o nu när han inte är hemma är jag illa tvingad. Kanske ska ringa mamma? :P
Nej men i alla fall så skruvade jag av det locket o ställer under en hink, vad händer inte då? Den dumma tvättmaskinen jag satte på förrut börjar spola vatten, vilket är kopplat i samma, så det forsar ut en massa vatten i hinken. JAg som så lätt får panik skriker o tjoar för mgi själv medans jag försöker få på locket igen.. haha! Som tur är gick det ganska fort att få på det, tack o lov. Vore hemskt att ha vatten på hela golvet i badrummet då det inte går att få ned i duschen pga kanten! Smarto är precis vad johanna är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0