Veckan som gått..

Vad har hänt under veckan då egentligen? Inte speciellt mycket, ändå har veckan bara rusat förbi tycker jag. Mest bara slöat en jäkla massa. Varit ute o gått osv..
Saknat älsklingen i massvis. Men i tisdags ringde han o sa att han skulle komma hem på torsdagen. Överlycklig blev jag. På onsdagen fick jag veta att så blir det ej för klanten till chef har låst in nycklarna så de måste betsälla nya. Tack o bock! :( Så nu skulle han åka direkt till oslo i stället.. kul! Jag var arg som ett bi ett tag, men det gick väll över.. Försökt hur mycket som helst sne i onsdags att nå honom, men förgäves. Började nästan bli lite småt orolig i morse, men så får jag inte tänka tänkte jag.. (mer i nästa inlägg!)
Annars jobbat tors,fredag. Helt okej men blir bara ledsamt att jobba nu.. även me rom det i nästa inlägg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0