Veckan som gått..

Inte hänt allt för mycket under veckan, ändå har den bara runnit iväg. varit en hel del dolande fram och tillbaka med Norge. Försökt få allt här hemma att gå ihop med Norge. Det är mycket mer att dola med än jag tänkt mig. Tråkigt att göra allt själv också.

Hunnit styra ihop p-festen tills i kväll som höll på att inte bli av, men självklart ordnade jag och Sofia upp det. Vore lite tråkigt annars att flytta utan att ha en liten "avslutning". Fler än jag som förflyttar sig, dock bara över sommaren..

Rännt runt på stan och letat kläder, dock ej till mig själ denna gången :) Men som vanligt duger ingenting och vi kom hem lika tomhänta som vi åkte dit. Dock med mer skor..
Själv inhandlade jag en ny väska o ett par svarta shoes.. riktigt nöjd. Men nu är det slut shoppat för min del. Nu börjar sparandet om vi ska komma iväg på våran lilla trip nångång :P

Har även hunnit med att se på Worl Trade Center. Filmen var mycket bättre än jag tänkt mig, men ändå inte som jag ville.

Annars gjort lite av varje.. Är dock inte nöjd med att tiden går så fort som den faktids gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0