Afterwork i fredags

Fick skjuts med Annicka o Peter efter många vändor hit och dit. Annicka ksulle ju ned själv så det var ju bra. Träffade älsklingen o de där inne o drack o roade oss. Sen kom mallan o mommo o joina mig. Det blev drink efter drink och lugnt skulle det vara :P Oja! Jag och Malin hängde mer i Baren än nån annanstans. Dum i huvet som ajg var orkade jag inte hålla mig ifrån cigarretterna då heller. Fet ångest över det hela kvällen, men fortsatte röka. Smart efter 4 dagars uppehåll!

Gick till Bk för fylle mat redan vid 22.00 typ. Mötte upp Mirja och Kristin o fortsatte mot ankan när älsklingen o de åkte hem. Där blev det livat och möe dans med Martin o co från Linköping.
När mirja åkte hem o Kickan försvann var det dags för Johanna att åka hemåt. Mötte Annicka o hennes vänninor utanför o åkte bussen hem. Smarta jag tar samma buss som de, bomb säker på att den skulle gå förbi mig, o den gick inte in hos mig inte, följde med o sov hos Annicka o Peter så jag skulle slippa gå helt själv den långa hemska mörka vägen. Stackars älskligen var orolig eftersom min mobil dog 1 sek efter jag messade han.

Somnade riktigt skönt, med en uttråkad och retsam Rocco bredvid mig istället för min honing..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0