Äntligen fått den..

Ja, i går var vi ned till stan på dagen coh kikade lite en snabbis. Sen åkte vi ut till begrvik. Väl där fick jag lalla in på stadium helt själv medans älsklingen skulle fixa min överraskning. Det var inge kul, fick inte lämna stadium för han, eftersom jag då skulle se vart han tog vägen. Hann med säkert 3-4 varv där inne :P
Äntligen efter 20 min kom han tillbaka med ett paket, men Johanna fick inte röra. Äntligen när vi kom hem så fick ajg öppna. Åh, blev så glad, för där i låg dessa snyggingar på bilden nedanför. Som ajg har gått och kikat på dessa men inte riktigt gett mgi själv tillåtelse att införskaffa dem, då jag har tofflor. Men dessa är sjuuukt sköna och goa.
Älsklingen tyckte jag skulle ha ett par, och efter evigt tjatande och velande fram och tillbaka från min sida tröttnade han nog mer eller mindre :)
Tack så jätte mycket älskling!

Älskar när han gör sånna här saker så man får gå med pirrande känslor i magen. Kan ju lugnt fortsätta med det, då han redan vet vad han ska hitta på till mgi i julklapp. hihI!


44359-243

Dreas, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0