Äntligen Fredag

Ja, så tänker nog många, men inte jag. För på fredagarna börjar veckans jobb för min del, eller ja med säkerhet i allafall. Men det gör mig ingenting, har ju ledigt på dagarna alla dagar typ i vilket fall, även om ajg jobbar :) Det känns skönt! Tråkigt bara att jag och älsklingen jobbar om varandra hela veckorna typ. När han slutar så börjar jag.. Men i morogn på dagen är vi båda lediga, då ska det mysas o ha det gott. Längtat efter lördag heeela veckan. Inget jobb eller träning på dagen, skönt för vi behöver ses och bli ompysslade av varandra oftare! Känns sjukt att vi bor tillsammans men aldrig ses :(

Annars idag då, fick mig faktids sovmorgon, trots elak vaktmästare som borrade kl 08.00. Lyckades somna om 1h till ändå :) Behövdes verkligen! Sen blev det prommis med Sarisen innan vi begav oss mot träningen. Försökte få med henne in på Coren också, men det var lönlöst :P

Nu ska jag göra mig en haaamburger, sen är det jobb från kl16.00 tills i natt som gäller. Money brother som spelar ikväll. Så trevlig Fredag kväll ska jag ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0