Balfrissa

Åh, dumt dumt dumt. Skulle ju fixa balfrissan med brorsans tjejkompisar. Dock har det blivit strul nu så frisören kan ej. Så just nu sitter jag och letar tele nr till varenda frisör i sthlms trakten. Så detta är vad jag får roa mig med till morgonen när jag vaknar, ringa runt och hoppas på att nån har tid att fixa en frilla. Ska väll inte vara så svårt med tanke på vad många frisörer det finns i Sthlm, men ändå. jag som trodde allt var klappat och klar.

Ska även fixa sista detaljerna i morogn, så som påse (skydd) till klänningen, kolla om jag kan finna mig örhängen till mitt pilgrims halsband jag fick i födelsedags present, annars får det bli den lila uppsättningen av halsband + örhängen jag redan har. Se lite annat smått och gott inför balen så allt är klart i morgon!

Kommentarer
Postat av: ebba

Vad tycker du om min önskelista? Känner du igen dig? Är en smula övertaggad, jag kan knappt vänta till julafton! :D

2007-11-26 @ 22:29:52
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0