Body Pump

Fan vad ajg är duktig. Trots att motivationen inte fanns följde jag med på Body Pump idag. Även om jag körde med absolut lättaste vikterna var det riktigt jobbigt. Känner redan nu hur träningsvärken kommer krypandes.. LÄngtar inte tills i morogn. Kommer förmodligen gnälla ihjäl mig då :P haha. Men det var i alla fall riktigt kul + att hon som hade passet var riktigt riktigt bra. Sånt gillas!

Resten av dagen har mest spenderats i soffan, förskt hinna med att se klart filmen jag inte hann se i Söndags. Gkömde lämna in den i går då vi åkte ned och kolla på hockeyn i stället, så fick betela den ytterligare en dag och då passade jag på att se den idag. Dock inte så bra som jag hade tänkt mig.

Nu blir det på med tofflorna, dra filten över mig och soffläge resten av kvällen. Tänkte försöka att inte somna utan hinna se DH. Får väll se hur det blir med den saken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0