Dagen i ord

Ja vissa visar dagar i biler, jag i ord..

Vaknade va att jag trodde det ösregnade, vinklade persiennerna och insåg snabbt att det var ännu värre, det snööööade. Usch, verkligen massa vitt både i luften och på marken. Tråkigt tänkte jag och la mig igen och drog täcket över huvudet.

Men iväg och träna blev det i alla fall, trots mina stackars lår. Ja, det är ett evigt tjatande om min träningsverk, men det är min blogg och det är mig det är synd om, så det så :P
Haha, jag och sara trodde vi skulle bli helt själva, men så blev det inte. Tur det, annars hade jag fått cora helt själv.

Nu är jag hos mormor, nyss provat balklänningen och den blev perfekt :) Tack mormor! Nyss käkat också, så är proppis mätt. Ska snart bege mig av till jobbet. Känner inte alls för det, men är väll illa tvingad..

Skönt det vore med en fredag hemma i soffan faktids!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0