Dagens fixande

Idag har jag träningsvärk, ajaj stackars mig. Fast det är ändå inte lika farligt som jag trodde det skulle bli. Det är ju skönt.  Ska snart gå iväg till spinningen. Får se hur det går med tanke på värken, men gör det jag kan.

Senare måste jag iväg till mormor för att prova balklänningen en sista gång. Måste ju se så allt är perfekt nu, det närmar sig :) Bara 1 vecka kvar tills jag åker upp till sthlm för att fixa och dola i alla fall. Ska bli så kul!

Sen måste jag till stan senare för att kolla om jag hittar några nya skor/sjal till klänningen. Skulle vilja ha nånting i mörklila.. Hoppas jag kan finna något.

Nu blir det frulle i alla fall. Ska möta sara om 30 min så det är dags att lägga på ett kol faktids.. Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Joysan

Det r bar med träningsvärk. Då vet man att det har tagit ;o)

2007-11-21 @ 10:51:11
URL: http://www.rosagroda.blogg.se
Postat av: Johanna

Joysan: jo det är sant, men verkligen inge gött :P

2007-11-21 @ 14:51:24
URL: http://johannadali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0