Dopet

Kom nyss hem från Dopet. Lilla söta Emelie var så snäll och go under hela förloppet i kyrkan så :) Åkte och käkade och fikade efter. De öppnade alla presenter osv. 3 olika skyddänglar lyckades hon få. En exakt sådan jag fick av mamma och pappa när jag konfimerade mig. Sen fick hon massa andra kuliga saker.

Fick ju äntligen träffa border. Fick veta lite mer om balen nästa Lördag. Haha, han är snäll min bror. Han har placerat mig bredvid en kille som heter Paul. Så jag ska komma ihåg hans man. Tack för den storebror! (detta pga att brorsan heter så :P)

Nu blir det snart iväg till jobbet. Tänkte åka dit lite tidigare och gör i ordning. Anna ringde förrut och det krånglar redan med dem så. Tänkte ju åka direkt från dopet, emn vi kom därifrån tidigare än jag tänkt så.

 
Så länge får ni nöja er med en bild på moi och en på älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0