Fredag

Blev en stressig sådan som väntat. Följde med på coren efter spinningen, och det var jobbigare än ajg trodde. Har ju noll muskler i magen typ, haha. Men nu har ajg i alla fall provat det och tänker fortsätta.
Skynda hem efter träningen och duscha, stressa iväg till Annicka, käka mat och skjutsa sen iväg henne till jobbet. Fort tillbaka o byta bil för att själv bege mig av till jobbet.. Och wow, jag var för tidig, känns som det kan vara bra då jag varit typ sen 100 senatse gångerna. Iofs, kan man väll säga att vi har en liten typ av "flex" tid, men samtidigt inte.

Kvällen var seg, blev som befarat att jag jobbade själv. Men älsklingen kom o häls apå efter som han o han vänner var ute, sne kom Sofia in o töla en stund :) Kollade upp lite för morgon dagen då det är vi två som öppnar, as usually!

När klockan äntligen blev 01.15 fick jag åka hem. Går ut till bilen och precis bakom går jag försiktigt över en is fläck..Poff, så ligger Johanna på marken. Skööönt! Lyckades landa på min höft jag har ont i också, kändes mindre bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0