Gårdagens jobb

Vi fick börja kvällen med att pynta, inte direkt snyggt, men man tager vad man haver :P Tack Claes!

Var en hel del att göra när vi kom, sen satt vi mest och töla, kolla SOS Sällskapsresan och käkade godis. Hade väll en ganska lugn och harmonisk kväll kan man säga. Inte fel alls efterosm jga inte var på humör.
Dock gjorde vi hur många tabbar som helst. Snacka om att vi gjorde bort oss masvis. haha.

- Anna talade om för en gäst att han kunde vara julgris.
- Jag stod och svor över "lapp-maskinen" för dne printa inga lappar, till sist insåg ajg att sladden var urdragen..
- Jag skulle hälpa en gäst att ringa efter taxi, men hörde inte vad han sa så jag bröt ihop i skratt.
- Vi tvinnade in oss totalt i varandra när vi skulle ta en varsin galge.
Och så höll vi på under precis hela kvällen..

Ah, det var i alla fall hur mycket dumma grejer som helst vi gjorde. Inte klokt vad klantiga man kan vara. Haha, inte gick det bättre när Anna skulle skjutsa mig hem heller.. men jag kom hem till slut ;D

image249

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0