Hård dag

Oja, vilken hård dag det varit. Åkte bort till Annicka för att ta en daglig promenad i morse. Höll på att aldrig komma fram då det blåste satans mycket. Helt slut i benen när jag väl var framme, och det är inte ens 1km dit :P När jag väl kom innan för dörren passade regnet på att ösa ned, så vi valde att flytta fram promenaden en stund ihopp om att solen skulle visa sig. Annicka åkte på träning och Johanna somna vackert i soffan.

Slutligen kom solen fram så där på eftermiddagen. En lång promand blev det, men fy så jobbigt. Gnällde konstant första 30 minutrarna. Fan mina ben var så sjukt stumma efter spinningen igår. Gjorde riktigt ont i smalbenen och jag kunde inte gå normalt. Haha, men efter halva varvet var de mjuka och jag var fit for fight igen. Kändes skönt när vi kom tillbaka in igen.

Nu på kvällen var jag och Älsklingen ut till IKEA en sväng. Inhandlade ramar, "gardin sak" jag tjatat så om + såna där luckor till väggarna. Komme rinte på vad de heter. Men nu äntligen efter 100år börjar sovrumet att ta sig. Dock inte velat gjort nått innan då vi inte visste hur vi skulle göra med garderoben, men det vet vi nu!
Var snabbt in på Maxi o köpte candy, o lite smink grejer också. Blev ett par träningbyxer¨på H&M, som visade sig vara way to tiiighta när vi kom hem, icke snyggt!

Legat i soffan och degat med chirre, dipp o godis. Kollat på fotbollen och DH. Fast somnade som vanligt ifrån det sistnämnda så ska se klert sista 20 min nu innan det blir sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0